Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Lite nytt till trädgården

Av Anna Lyberg - 25 maj 2011 22:08

Idag tog vi en tripp till Wallby trädgård jag och mina barn Lucas & Sofie, det var en jättefin trädgård som ligger mellan Rimbo och Norrtälje. Många växthus att bara gå igenom och som krona på verket hade dom en katt som bodde där.



Jag kom hem med lite nya blommor till våra entrékrukor, en vit rosenbuske och lite mer murgröna. Murgrönan satte jag vid vårt äppelträd... jag vill att det ska bli så här:




     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Lyberg - 30 maj 2011 13:23


har jag alltid förknippat med tanter, och när en kollega en gång sa att hon vart på pelargonmässa och hade alla sorters pelargoner hemma trodde jag faktiskt inte sånt fanns. Men nu har jag drabbats av pelargonsjukan.. jag har hela 4 sorter hemma just...

Av Anna Lyberg - 28 maj 2011 16:00

Jag kan tycka det är så mysigt med svensk sommar.. eller en riktigt svensk jul.. få den där känslan av gammeldags fast ändå nytt.. Leilas kök utstrålar det tycker jag...     Jag älskar också SMEG, mixa gammalt och nytt och lite blommor och r...

Av Anna Lyberg - 24 maj 2011 21:00

Jag brukar ju alltid vara på Stylistakademin då.. lära mig roliga och nyttiga saker och fika gott med goa vänner... saknar... Men det har vart action här idag iallafall...   När Sofie och jag gjorde hallon och chokladmuffins kände jag på mig a...

Av Anna Lyberg - 24 maj 2011 09:59

På tända ljus och ett härligt bad Ett hamam inspirerat badrum   FIXA RÄTTA HAMAM-KÄNSLAN• Skrubb – En traditionell ­gethårshandske eller skrubb­vante i naturmaterial piggar upp huden.• Lavendel – Den klassiska ­doften f...

Av Anna Lyberg - 23 maj 2011 15:59


Försöker få till bra örtträdgård med basilika, timjan, persolja osv.. Men det blåste så mycket idag så det var väl inte direkt harmoniskt på altanen. Handlade på Lidl idag och hittade massa fröer där, en del hade seed tape        Det var ...

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards