Alla inlägg den 6 april 2011

Av Anna Lyberg - 6 april 2011 13:35

Men det går inte runt... riktigt än..   


Jag och min kursare fick fin respons från familjen där vi var och gav förslag, det ska bli kul att se bilder när dom är klara.


Samtidigt har jag bokat tid för min andra praktikkonsulation, en villa


Och jag har bokat in en kompis som jag ska till och ta en titt, och såklart gosa lite med hennes bebis


Igår på stylistakademin fick vi gå igenom belysning, olika typer, hur man sätter dom, vad ger det för effekt. 
Vår lärare Sofie Sjöström visade oss också bilder från Formexmässan.. en skapare som jag gillade var Lisa Bengtsson och hennes Baronessa, jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha det ute i trädgården, bland mina loungemöbler


   


Jag har beställt min lärares bok Inomhusprojekt på Adlibris, har bara bläddrat lite i den men det finns många tips på hur man bygger möbler enkelt och billigt


 


Vi fick även gå igenom vår hemuppgift, som jag tycker var väldigt rolig.. att shoppa för 50 000 :- till sitt lager, nu fick vi nästa uppgift.. styla en lägenhet med detta från mitt "lager"

Vi har väldigt god stämning på kursen och jag är alltid glad när jag åker hemmåt. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards