Alla inlägg den 8 april 2011

Av Anna Lyberg - 8 april 2011 08:55

Igår blåste det som bara den, vi fruktade hela kvällen att det skulle ramla ner träd på huset..

Men vi klarade oss fint, andra grannar fick däremot träd här och var men det såg ut som husen klarade sig. 

När man bor på landet tillkommer det lite tuffare uppgifter än när man bor i stan, rasar ett träd här på vår väg måste vi gå ut och såga med motorsåg, krånglar avloppet får vi fixa det, börjar brunnen strula och vattenkopplingar krångla får man fixa det, man får ge sig upp på taket och sota skorstenen med jämna mellanrum, och nu när vi har en traktor antar jag att det är hit folk går i snöyran när dom åkt i diket. Jag visste faktiskt ingenting om vattenkopplingar, sotning och traktorer när vi flyttade ut men vi har tyvärr haft så mycket strul med huset så vi har fått lära oss. Jag är glad dock att jag slapp gå ut med motorsågen igår i mörkret.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards