Alla inlägg den 11 april 2011

Av Anna Lyberg - 11 april 2011 13:25

    Jag har sparat gamla clementinkartonger sedan julen som jag målade vita med färgspruta kopplad till kompressor + mitt gamla medecinskåp som var rosa

Av Anna Lyberg - 11 april 2011 09:36

  

Igår var det så himla fint väder, varmt och skönt och alla var ute.. jag fixade till vår bastu så det blev lite gulligt, lite skärgårsbodkänsta tycker jag. I den gamla kannan har vi sått smultron, sen växer det överallt framför, under och bakom bastun.. så självklart behövde vi ju en skylt där det står SMULTRONSTÄLLET

Nedanför bastun har vi en liten rabatt.. jag flyttade om alla lökar vi hade utspridda på våra ägor och la i denna lilla rabatt, det är alltid den som kommer fram först på våren och den vi ser när vi går ut. Jag sparar alltid alla lökar från blommor, hyacinterna från julen, påskliljor osv. Sen gräver jag ner dom och så växer dom året efter. Sen tänkte jag så lite fröer i samma rabatt med sommarblommor.

Inomhusprojektet då...

Vi har tagit bort garderoberna i hallen och börjat gjuta betong.. det ska alltså bli vedförvaring och sideboard i ett


Nu är det dags att skissa på inredningen på en lägenhet 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards