Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Anna Lyberg - 19 maj 2011 17:37

Ikväll tänker jag och Dennis fira... jag har krossat varje hinder i min väg i ett halvår och pluggat till hemstylist/ flyttstylist... Säger jag bara Stylist så tror alla jag håller på med hår och naglar... Imorgon är jag klar!!! Jag är så stolt över mig själv! Mitt halsonda har börjat ge med sig och det lutar åt ett glas vin på Restaurant Java imorgon kväll! Sen blir det middag och diplomutdelning!


Sen firar vi lite att Dennis har lyckats bra på jobbet både i Danmark och i Sverige den här veckan!


   

Av Anna Lyberg - 19 maj 2011 11:57

Dåligt uppdaterad!!!!

Jag har haft rätt mycket och inte orkat med på ren svenska...

Men visst har jag pysslat lite ändå.....

   I väntan på våren satte jag faktiskt ut lite plastblommor


Färdiga tomatplantor omplanterade


Sparade ett par citronkärnor....


   Piffade till trappfönster lite med det snyggaste efternamnet vi vet ;)

Och lite böcker med inspiration om man känner sig lässugen


Den gamla hushållsvågen fick lite nytt liv


     


Av Anna Lyberg - 19 maj 2011 11:52

Jag känner för vitt.. lite studenten alá 32 år ;)

     Det står lite mellan dom här om jag ska ha något nytt... Lidex överst och Kappahl längst ner... båda kostar 399 :- Jag måste ju köra på lite längre ärmar efterssom jag har tatueringar


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards