Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Anna Lyberg - 23 maj 2011 15:59

Försöker få till bra örtträdgård med basilika, timjan, persolja osv.. Men det blåste så mycket idag så det var väl inte direkt harmoniskt på altanen. Handlade på Lidl idag och hittade massa fröer där, en del hade seed tape



   Det var bland det enklaste jag ägnat mig åt så det hoppas jag vi får se mer av i framtiden! Sen vart det ju såklart lite andra fröer


Tog upp vårt gamla köksbord på altanen så det får bli vårt odlingsbord.


Egentligen ville jag ha tag i ett munkjärn på Lidl, eller åtmindstonde se hur det funkade. Vi älskar ju munkar här hemma och då ska man hålla på och fritera och det är lite halvjobbigt så jag tyckte det där järnet vore en fantastisk idé... men det verkade vara slut..


Förhoppningsvis köper Dennis med sig en ny rem till vår gräsklippare på väg hem, det börjar bli en äng här ute och jag vägrar ta vår gamla gräsklippare som har barnvagnshjul från 60 talet.


Igår satt vi i bastun, tände upp med ljus utanför och inne i bastun tände jag doftljus... med juldoft, vart en cool mix faktiskt!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards