Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Anna Lyberg - 24 maj 2011 21:00

Jag brukar ju alltid vara på Stylistakademin då.. lära mig roliga och nyttiga saker och fika gott med goa vänner... saknar...

Men det har vart action här idag iallafall...

 

När Sofie och jag gjorde hallon och chokladmuffins kände jag på mig att jag skulle kolla ut... och så såg jag hur träden svajade och så hände det... var ett ganska fjolligt träd när det stod upp men när det låg ner var det ju rätt rejält iallafall.. och roten om inte annat.. hmmm. Vi fick tipset av en vän att regla upp det där och låta kidsen ha koja där... 

Vinet bubblar för fullt där uppe som vi håller på att brygga, Dennis hittade massa tillbehör på COOP. Vi funderar på vad vi ska döpa det till... Malmberga eller Lybergs?


Spanat på internet idag:



Lite kul grej att göra i taket från expressen




Ett underbart 1700-tals hus




Detta skåp finns på Ellos




Denna kudde finns på Broarne




Och denna supercoola älg finns på Ingemar Inredning


Ha en go kväll!!!


 

Av Anna Lyberg - 24 maj 2011 09:59

På tända ljus och ett härligt bad

Ett hamam inspirerat badrum


FIXA RÄTTA HAMAM-KÄNSLAN
• Skrubb – En traditionell ­gethårshandske eller skrubb­vante i naturmaterial piggar upp huden.
• Lavendel – Den klassiska ­doften finns i alltifrån bad­olja och bubbelbad till lotion.
• Bomull – klassiska hamambadlakan är ofta gjorda av våfflad bomull.
• Ånga – låt badrummet bli ordentligt ångigt med hjälp av hett vatten i duschen eller badkaret. 
• Svart – låt flera av detaljerna i badrummet gå i svart, för den orientaliska stilens skull. 




Ett betongfat gjutet i rabarbetblad.. det ska vi fixa!!




En lite annorlunda handdukshängare, lätt att göra


Bilder lånade från allt i hemmet


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är utbildad hemstylist / flyttstylist och jag kommer starta min egen firma snart där jag kommer åka ut till människor och hjälpa dom! Jag håller de flesta inredningsstilar nära hjärtat. Läs gärna på min blogg, massa inspiration och påhitt jag gör....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards